ارسال پیامک از طریق اینترنت

ارسال پیامک از طریق اینترنت

چگونه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنیم؟

ارسال پیامک های تبلیغاتی و محتوایی که سبب جذب مخاطبان تازه و ارتباط با مشتریال می شود به وسیله ی گوشی بسیار ناممکن است. حجم بزرگی از ارتباطات فعال شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه به وسیله ی اینترنت انجام می شود. در صورتی که برای ارسال پیامک نیاز به یک سامانه اینترنتی دارید تا به راحتی ارتباط برقرار کنید. ارسال پیامک های تبلیغاتی در حجم انبوه و شمار زیاد می تواند کاملا ممکن باشد و حتی به شیوه ای ارزان قیمت به وقوع بپیوندد.(ارسال پیامک از طریق اینترنت)

سامانه ارسال پیامک با کمک اینترنت و یک مرورگر به شما این امکان را می دهد تا برای بسیاری از افراد اس ام اس ارسال کنید. سامانه پیامکی تعاملی خاص و جذاب را برای شما و مخاطبان شما امکان پذیر می کند. این سامانه پیامکی به کمک اینترنت فعال می شود. بنابراین به آن سامانه پیامکی از طریق اینترنت گفته می شود. برای دستیابی به چنین سامانه ای می توانید به قیمتی مناسب آن را خریداری کنید و به شکلی بسیار ساده از آن استفاده کنید. در این مقاله سعی داریم تا به مزایای منحصر و ویژگی های سامانه ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت بپردازیم. همراه ما در نوران اس ام اس بمانید.

پنل پیامک انبوه چیست؟

این سامانه در واقع سیستمی شبیه به ایمیل شما است که در آن پروفایل خود را ایجاد می کنید. معمولا سرشماره و یا نامی به عنوان برند خود انتخاب می کنید و پیامک کوتاه خود را می نویسید. این سرویس به شما اجازه ی دسترسی به بانک شماره تلفن را می دهد تا مخاطبان تازه را بیابید و آنان را جذب کسب و کار خود کنید. در این سیستم شما اجازه دارید از حداکثر کاراکتر در نگارش متن استفاده کنید و برای تعدادی از مخاطبان که مشخص نموده اید در یک زمان پیامک ارسال کنید. پیامک شما با هزینه ای بسیار مناسب تر از پیامک های عادی ارسال می شود. به این شیوه شما می توانید برای کاربران خود از جمله مشتریان و یا کاربران وب سایت خود پیامک ارسال کنید. ارسال پیامک در این سامانه بسیار ساده است. روزانه می توانید چند میلیون پیامک را برای مخاطبان تازه ارسال کنید و از این میان افرادی را که به خدمات شما نیاز دارند را پیدا کنید.

چرا به پنل پیامک اینترنتی نیاز داریم؟

فرض کنیم در حال برگزاری جشنواره ی تخفیف های ویژه ی فصلی هستید. شما باید خود را نزد مخاطبانی که به کالای شما نیاز دارند معرفی کنید. تبلیغات و بازاریابی پیامکی در بستر اینترنت یکی از رایج ترین سبک های تبلیغات امروزه است. در این روش شما به راحتی و با تفکیک های بسیار مناسبی که سامانه ی پیامک انبوه در اختیار شما قرار می دهد به مخاطبان تازه دسترسی می یابید. در کوتاه ترین زمان ممکن متن خود را نگارش کنید و به مخاطبانی که در اختیار دارید اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید. با استفاده از این تفکیک ها می توانید هوشمند و هدفمند به مخاطب واقعی خود متن را ارسال کنید.

تفیکیک های خاص پنل پیامک انبوه چیست؟

  • تفکیک مخاطبان بر اساس دکل مخابراتی؛ همراه اول، ایرانسل…
  • تفکیک مخاطبان بر اساس جنسیت
  • تفکیک مخاطبان بر اساس محدوده ی زندگی؛ استان، شهر، منطقه..
  • تفکیک مخاطبان بر اساس اصناف و شغل افراد
  • تفکیک افراد بر اساس سن
  • تفکیک مخاطبان بر اساس نوع سیم کارت؛ اعتباری ، ثابت
  • و…

ویژگی های پنل پیامکی

  1. ارسال پیامک های انبوه و پیامک های اختصاصی برای گروهی خاص
  2. نگارش متن پیامک و زمان بندی برای ارسال متن در زمان مناسب
  3. امکان مکالمه و دریافت پاسخ از مخاطبان
  4. امکان برگزاری قرعه کشی و برگزاری مسابقات
  5. امکان ارسال لینک وب سایت و شبکه های مجازی
  6. دریاف گزارش گیری
  7. ارسال پیامک با هزینه های مناسب
  8. امکان ارسال رسید های پرداختی و تحویل به مشتریال

بازاریابی پیامکی در بستر اینترنت

یکی از برترین راه های تعامل با مخاطبان تازه ای که در محدوده ی فعالت شما حضور دارند ارسال پیامک تبلیغاتی است. با توجه به هزینه های عالی و دسترسی فوق العاده ای که پنل پیامکی در اختیار شما قرار می دهد انتخابی مناسب است. با این سیستم به راحتی به افرادی که از هر نظر برای کسب و کار شما مناسب هستند را بیابید. نمونه ای خاص از تبلیغات آنلاین و اینترنتی که تا به امروز نتیجه های بسیار مناسبی را درپی داشته است ارسال پیامک اینترنتی است. بنابراین برای تبلیغات ارزان و گسترده پیشنهاد ما به شما استفاده از سیستم ارسال اس ام اس انبوه در بستر اینترنت است. این سیستم حتی به شما این امکان را می دهد که نظرات و پیشنهادات مخاطبان را دریافت کنید. برای مخاطبان خود رسید، فاکتور و گزارش ارسال کنید و با او در هر زمانی تعامل داشته باشید. به این شیوه فرآیند برندینگ برای شما به سهولت طی می شود.

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.