سامانه پیامک مدیریت پارکینگ

سامانه ی پیامک مدیریت پارکینگ

سامانه پیامک مدیریت پارکینگ

مدیریت و استفاده ی بهینه از فضای پارکینگ را در این روز ها میتوان در تمام مجتمع های تجاری شنید. فضای پارکینگ در بسیاری از ساختمان های اداری و یا مسکونی به اندازه ای نیست که تمامی افراد بتوانند ماشین خود را پارک کنند. ممکن است بسیاری از واحد ها اصلا حق استفاده از پارکینگ را نداشته باشند. استفاده از سیستم های مدرن و نوینی که امروزه رواج پیدا کرده اند در حال جایگزینی با مشکلات حل نشدنی پیدا کردن محل پارک است. مناسب ترین راه حل برای استفاده ی بهینه از فضا در محدوده ی پارک، به کارگیری سامانه پیامکی است. اما سامانه پیامک مدیریت پارکینگ چیست؟

چرا باید از پنل پیامکی برای این منظور استفاده کنیم؟ مزایای سامانه پیامک مدیریت پارکینگ چیست؟ آیا این راه حل می تواند بحث های طولانی بر سر محیط پارک خودرو را برای همیشه پایان دهد؟ باید بگوئیم تکنولوژی با خود هدیه های بسیاری به همراه آورده است. سامانه ی پیامکی بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای تعادل در استفاده از جای پارک است. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا مزایای استفاده از پنل پیامکی در مدیریت محیط پارک را بشناسیم.

پنل اس ام اس مدیریت پارکینگ چیست؟

این سیستم برای اتصال به سیستم هوشمند پارکینگ و ارسال پیامک به شیوه ای هوشمند و هدفمند است. به این طریق می توانید در قالب اطلاعات محل پارک خودرو یک پیامک را به مخاطبان ارسال کنید. اطلاع دقیق از محل هر خودرو و زمان تردد و پارک می تواند کمک عمده ای در حفظ نظم و آرامش در محیط پارکینگ های عمومی باشد. این فرآیند به مدیریت پارکینگ این امکان را می دهد تا با استفاده ی حداقلی از نیروی انسانی پارکینگ را نظم دهد. شما می توانید حسابرسی و اطلاع رسانی عمومی را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید. و از همه مهم تر با استفاده از روشی ارزان و بسیار ساده در جذب دوباره ی مشتریان شما را یاری می دهد. به یقین اگر ۲ پارکینگ طبقاتی وجود داشته باشند که درست در کنار هم باشند، و یکی از آن ها هوشمند و مدرن باشد می تواند توجه کاربر را جذب کند.

کاربرد های سامانه ی پیامکی برای مدیریت پارکینگ

  • به سادگی با استفاده از این سامانه می توانید حسابرسی و امور مالی را انجام دهید.
  • اطلاع رسانی های عمومی به افرادی ک مخاطب دائمی پارکینگ هستند در خصوص نکات مهم.
  • ارسال اطلاعات و هزینه های تردد.
  • شما می توانید با این سامانه کاربرانی که خودروی خود را پارک نموده اند را از تعطیلی باخبر کنید. به فرض اگر تا یک ساعت دیگر پارکینگ تعطیل می شود، می توانید این موضوع را با یک پیامک به اطلاع افراد برسانید.
  • اطلاع دقیق از تردد در طول روز؛ شامل تعداد ورود و خروج که برای شما ارسال می شود.
  • ارسال فیش و یا فاکتور های مالی برای مخاطبان خود.
  • اطلاع دقیق از میزان درآمد در پایان یک روز کاری.

چرا سامانه پیامک مدیریت پارکینگ؟

  1. سهولت در استفاده از این سامانه توسط کارکنان و کاربران در پارکینگ
  2. هزینه های بسیار مناسب در خریداری و ارسال پیامک ها
  3. جذب مخاطبان جدید با استفاده از روش های تبلیغی
  4. افزایش امنیت پارکینگ با استفاده از این سیستم، که می توانید از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری کنید
  5. افزایش اطمینان کاربران
  6. صرفه جویی در زمان و نیروی انسانی
  7. کنترل فضای پارکینگ
  8. اطلاع دقیق از میزان خودروی پارک شده در محیط پارکینگ
  9. نظارت دقیق بر تردد خودرو

سامانه ی پیامک، نمونه ای از رشد شهر ها…

دنیای مدرن امروزی همه ی امور را به سوی تکنولوژی به پیش می برد. با استفاده از تکنولوژی می توانید مدیریت بر محیط های پرترددی مانند پارکینگ های شهری را به ساده ترین و مطمئن ترین شیوه ی دسترسی به پیش ببرید. رسانه های نوین نشانه ای از جهانی بدون درگیری های ذهنی در میان انسان ها هستند. مدیریت جامع عنصری ضروری در فضایی مانند پارکینگ خودرو ها است. این فضا با استفاده از رسانه و تکنولوژی از بسیاری از مراکز مشابه خود متمایز خواهد شد. جذب مخاطبان و جلب اعتماد آنان می تواند به راحتی به این شیوه صورت پذیرد. ارتباط سازگار و آسان با مخاطبان یکی از راه های تعامل با آنان است. این ارتباط با استفاده از چنین سامانه ای با هزینه های بسیار مناسب انجام می شود.

تبلیغات و جذب مشتریان تازه

با استفاده از یک پنل پیامکی می توانید فعالیت های تبلیغاتی را نیز به شیوه ای نوین و ارزان انجام دهید. این سامانه دارای قابلیت تفکیک به روش های بسیاری است. برای نمونه تفکیک براساس محیط زندگی که مهم ترین گزینه برای مدیریت پارکینگ است. به راحتی افرادی را که در محیط شما حضور دارند را خواهید یافت. خود را به وسیله ی یک پیامک به آنان معرفی می کنید و به این طریق به راحتی تبلیغات نموده اید. با استفاده از این پنل به راحتی گزارش گیری کنید و با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

انواع تفکیک های پنل پیامکی

  • تفکیک بر اساس جنسیت
  • تفکیک بر اساس منطقه و محدوده ی مکانی
  • تفکیک بر اساس سن
  • تفکیک بر اساس اصناف
  • و…

نوران اس ام اس، ارائه دهنده ی برترین و قدرتمند ترین سیستم های ارتباط هوشمند و پنل های پیامکی در سراسر ایران…

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.