نرم افزار قرعه کشی پیامکی

نرم افزار قرعه کشی پیامکی

نرم افزار قرعه کشی پیامکی

در جهان امروز حتی ساده ترین اتفاقات هم در حال تبدیل به سیستمی تکنولوژیک هستند. با توجه به نیاز های مدرنی که به مرور زمان احساس می شوند، اتفاقی مانند قرعه کشی هم به این وقوع پیوسته است. نرم افزار قرعه کشی پیامکی یکی از تازه ترین و جالب ترین ابزار های تکنولوژیک برای سهولت در این فعالیت است. سال های بسیاری است که برند ها، کسب و کار ها و بانک ها در حال برگزاری قرعه کشی و جشنواره های مختلف هستند.

یکی از مدرن ترین و ساده ترین روش ها برای برگزاری یک قرعه کشی بی نقص استفاده از سامانه ی قرعه کشی پیامکی است. همه ی ما بار ها در انواع قرعه کشی ها شرکت کرده ایم. اما مانند هر چیزی که بهتر است بدون دخالت و ذهن آگاه انسان انجام شود، قرعه کشی هم اینطور است. با توجه به این که قرعه کشی های مختلف در هر حجمی و به هر شکلی بسیار سخت هستند پس بهتر است نرم افزار قرعه کشی پیامکی را بهتر بشناسیم. این نرم افزار یکی دیگر از بسیار خدمات پنل های پیامکی است. تا انتهای این مقاله همراه ما در نوران اس ام اس بمانید تا نرم افزار قرعه کشی پیامکی را بررسی کینم.

نرم افزار قرعه کشی پیامکی چیست؟

این سامانه ی پیامکی تحت وب است و امکان قرعه کشی های اختصاصی را برای شما ایجاد می کند. با توجه به این که سیستم امکان دریافت اطلاعات کاربران را دارد بسیار پرکاربرد خواهد بود. از این سامانه به شیوه های مختلفی می توانید برای جذب مخاطب و تعامل با او استفاده کنید. به این طریق که برای نمونه با ارسال پیامک هایی که حاوی سوال و یا نظرسنجی هستند از مخاطب می خواهید پاسخ خود را انتخاب کند.

نرم افزار اطلاعات مخاطبان را دریافت می کند و با توجه به توضیحاتی که شما وارد کرده اید برنده را مشخص می کند. به این طریق برای او پیام را ارسال می کند. یکی از جذاب ترین مسابقات آنلاین را با مخاطب تجربه می کنید و به همین شیوه برندسازی خود را نیز پیش می برید. برای دریافت توجه و علاقه ی مخاطب در این مسابقات و قرعه کشی ها می توانید جوایز ویژه ای را نیز در نظر بگیرید.

با استفاده از نرم افزار قرعه کشی آنلاین

  • برگزاری قرعه کشی های کوچک و بزرگ
  • برگزاری قرعه کشی زنده با مخاطب
  • ایجاد انگیزه و هیجان در مشتریان
  • حفظ اطلاعات مخاطب با امنیت بالا
  • عدم وجود عوامل انسانی
  • ارتباط سازگار و هدفمند با کاربر

 

قرعه کشی پیامکی به ۲ شیوه

  1. روش نخست که بسیار رایج و پرطرفدار است: شما می توانید با استفاده از پنل اس ام اس خود که سرشماره ی مشخصی دارد، به مخاطبانی که از پیش انتخاب کرده اید چه تعدادی باشند پیامی ارسال کنید. طی این پیام اطلاعات مسابقه از قبیل سوال و سرشماره ای که باید جواب را ارسال کنند را می فرستید. مخاطبان شما پاسخ را برای شما ارسال می کنند. با توجه به توضیحاتی که به نرم افزار داده اید، از این میان برندگان را مشخص می کند.
  2. کد و شماره سریالی که بر روی محصول شما حک شده است راه دوم قرعه کشی است: به این طریق که از کاربران می خواهید کد شماره سریال را به سرشماره ی مشخص شده ارسال کنند. سامانه در زمان تعیین شده به طور رندوم برندگان را مشخص و اعلام می کند.

 

جوایز قرعه کشی سامانه ای

برای بخش جایزه معمولا مخاطبانی که برنده شده اند را مشخص می کنند و برای آن ها گیفت کارت و یا شارژ خرید اینترنی هدیه می دهند. در مقیاس های بزرگ تر مبلغی مشخص را به کاربران برنده هدیه می دهند. حتی بسیاری از برند ها جوایزی مانند تلفن همراه و تبلت را هم در نظر می گیرند. با انجام چنین قرعه کشی هایی به راحتی در ذهن مخاطب جایگاه خود را باز می کنید. فرض کنید اپلیکیشن خرید آنلاین خود را راه اندازه کرده اید، برای مخاطبانی که برنده شده اند لینک خرید با اعمال تخفیف های ویژه را ارسال می کنید. به این شیوه شما تعاملی بی نقص و فوق العاده را با مخاطب برقرار کرده اید.

 

چرا به نرم افزار قرعه کشی پیامکی نیاز داریم؟

  • برندسازی
  • تعامل با مخاطب
  • ارتباط مستقیم و نزدیک با کاربران
  • جذب آنان به وب سایت یا شبکه های اجتماعی در مراحل بعدی
  • ارسال لینک های تخفیف
  • افزایش کاربران
  • جذب کاربران تازه
  • معرفی کالا و خدمات شما به مخاطبان
  • تبلیغات مدرن

 

نرم افزار قرعه کشی نوران اس ام اس

نرم افزاری مدرن با ابزار های قدرتمند و به روز برای کمپانی و کسب و کار های متفاوت که تبلیغات حرفه ای خود را انجام دهند. این نرم افزار توانمند به شما در انجام قرعه کشی های گسترده و یا اختصاصی کمک شایانی خواهد نمود. جامعه ی مخاطبان خود را با استفاده از اتصال به بانک شماره تلفن همراه انتخاب کنید و مسابقات و جشنواره های مختلف را به قصد تعامل و ارتباط با مشتری به انجام رسانید. به این شیوه برندینگ خود را پیش برده اید. نرم افزار قرعه کشی پیامکی ابزاری خاص و مقرون به صرفه برای تبلیغات گسترده و متفاوت است. فرآیند ساده ی قرعه کشی در این سامانه ی هوشمند به شیوه ای بی نقص برای ارتباط مفید و سازگار با کاربران انجام می شود.

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.