خط خدماتی قابلیتی بی نظیر در پنل های پیامکی

خط خدماتی

خط خدماتی چیست و چطور از آن استفاده کنیم

قابلیت ها و ابزار های بسیاری در پنل های پیامکی برای شما قرار داده شده است. بسیاری از این ها، روند تبلیغات و تعامل با مخاطب را برایتان با سهولت مواجه خواهند نمود. استفاده از سامانه های پیامک انبوه، برای بسیاری از اپلیکیشن ها، وب سایت های فروش آنلاین، مشاغل اینترنتی، خدمات و…مبدل به یک ابزار منحصر شده است. حتما شما هم اصطلاحی به نام خط خدماتی تا به حال به گوشتان رسیده است. آیا می دانید که خطوط تبلیغاتی کدامند؟ اصولا خط خدماتی چه کاربرد هایی دارد؟ چگونه می توان یک خط را به حالت خدمات تبدیل نمود؟ باید بدانید که پیامک های ارسالی به دو دسته پیامک های تبلیغاتی و پیامک های خدماتی تقسیم می شوند.

هر یک از این ها ماهیت متفاوتی دارند. دسته ی اول همانطور که از نامش پیداست، به جهت تبلیغات انبوه مورد استفاده قرار می گیرد. اما دسته ی دوم نوع محتوای متفاوتی دارد. تا به حال پیامک های دریافت کد برای ورود به سایت یا اپلیکیشن برایتان آمده است؟ این دسته از پیامک ها جنبه ی تبلیغاتی ندارند. در واقع مهم ترین نکته درباره ی پیامک تبلیغاتی این است که از بلک لیست عبور می کند. تا انتهای این مقاله با ما در نوران اس ام اس همراه باشید.

خط خدماتی چیست؟

تا به حال این دسته از پیامک هارا دریافت کرده اید؟ پیامک های احراز هویت، تبریک تولد، اطلاع از باقی مانده ی بسته ای که از یک وب سایت برای دانلود موزیک خریده اید چطور؟ این گونه محتوای پیامکی، در واقع در حوزه ی پیامک خدماتی می گنجند. همانطور که گفته شد، این پیامک ها می توانند از بلک لیست مخابرات عبور کنند. آیا می دانید بلک لیست مخابرات چیست؟ عده ای از مخاطبان اپراتور های تلفن همراه، ارسال پیامک تبلیغاتی را به خط خود غیر فعال کرده اند.

در صورتی که شما به این افراد پیامک تبلیغاتی ارسال کنید حتما این پیامک برگشت خواهد خورد. در واقع این افراد تمایلی به دریافت محتوای تبلیغاتی ندارند. اما بسیاری از همین افراد هستند که در اپلیکیشن ها ثبت نام نموده اند. در واقع در صورتی که شما بخواهید محتوای خدماتی را به این افراد ارسال کنید با مشکل مواجه نخواهید شد. اما برای آن که محتوای خدماتی ارسال کنید حتما باید ماهیت متن خدماتی باشد وگرنه نمی توانید آن را ارسال کنید. در ادامه به نحوه ی دریافت خط خدماتی خواهیم پرداخت. هم چنین شما عزیزان می توانید با مشاوران ما در نوران اس ام اس به صورت تلفنی تماس برقرار کنید.

چگونه یک خط خدماتی دریافت کنیم؟

ابتدا باید بدانید که خط خدماتی اصولا برای ارسال پیامک به افرادی کاربرد دارد که شما را به عنوان یک مجموعه می شناسند. در واقع افرادی که با شما تعامل دارند و برای نمونه عضو وب سایت کتابخوانی شما شده اند. این پیامک با نام مجموعه ی شما برای اطلاع رسانی به آن ها ارسال خواهد شد.

  1. نخست باید فرمی که در وب سایت نوران اس ام اس به این منظور قرار گرفته است را پر کنید. سربرگ فرم باید به طور کامل پر شده باشد
  2. در مرحله ی بعد باید بانک شماره ی تلفن همراه خود را برای ما ارسال کنید. و این اطلاعات را در یک فایل متنی قرار دهید
  3. شما عزیزان باید برای دریافت خط خدماتی سفته و یا چک با مبلغ مشخصی را نیز ارسال کنید
  4. سپس به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کرده و یک گواهی امضا دریافت می کنید
  5. پس از آن که این مدارک آمده شدند، آن ها را در سایت برای ما بارگذاری می کنید تا بررسی شوند
  6. پس از تایید مدارک لازم است تا اصل آن ها را برای ما ارسال کنید
  7. پس از طی یک سری مراحل و پروسه، پیامکی حاوی خط شما خدماتی گردید برایتان ارسال خواهد شد

خرید سامانه پیامک نوران اس ام اس

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره ی خرید خط خدماتی و یا تبدیل خط تبلیغاتی به خط خدماتی، با مشاوران ما در نوران اس ام اس تماس بگیرید. هم چنین برای دریافت اطلاعاتی چون هزینه ی سفارش و خرید پنل پیامکی، نحوه ی استفاده از پنل پیامکی و…با ما در تماس باشید. نوران اس ام اس، مدرن ترین سامانه ی ارسال پیامک انبوه، در ارائه ی خدمات نوین به شما عزیزان همواره آماده است.

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.