نکات مهم در استفاده از متن پیامک تبلیغاتی

نکات مهم در استفاده از متن پیامک تبلیغاتی

نکات مهم متن پیامک تبلیغاتی

یکی از جذاب ترین شیوه های تبلیغات مدرن، ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی به وسیله ی پنل پیامکی است. اما آنچه اهمیت بسیاری دارد و نتیجه ی نهایی را مشخص می کند محتوای پیامک است. متن پیامک تبلیغاتی باید چگونه باشد؟در این پیامک کوتاه شما ۶۷ کاراکتر برای نگارش دارید. هم چنین امکان ارسال پیامک های گسترده بدون محدودیت در زمان، مکان و تعداد آن ها دارید. با استفاده از پنل پیامکی تبلیغات گسترده ای را می توان شکل داد. باید بدانید طبق آمار ها بیش از ۸۰ تا ۹۰ درصد از پیامک های تبلیغاتی با بازدید مخاطبان روبرو هستند. گاهی در این پیام ها لینک وب سایت و کد های تخفیف جذابی قرار دارند که حتما با استقبال روبرو می شوند. گاهی هم تنها یک جمله و گیرایی بی نهایتی که سبب گسترش کسب و کار شما می شود. بنابراین آنچه اهمیت دارد متن پیامک تبلیغاتی است. نکات بسیاری وجود دارند که متن پیامک تبلیغاتی برای موفقیت باید به چه شکلی باشد. نمونه های بسیار منحصری از پیامک های تبلیغاتی وجود دارند که با خلاقیت خود سبب موفقیت برند شده اند. تا انتهای این مقاله همراه ما در نوران اس ام اس باشید تا به بررسی متن پیامک تبلیغاتی بپردازیم.

 

برای استفاده از سامانه پیامکی نوران اس ام اس با شماره های ۰۹۱۰۶۹۹۹۹۷۸ و ۰۲۱۹۱۳۰۴۲۴۱ تماس بگیرید.

متن پیامک تبلیغاتی اینگونه باید

فرض کنید اینباکس خود را چک کرده اید و با این جمله مواجه شده اید:« ۵۰ هزار تومان تخفیف برای اولین خرید از فروشگاه…». چنین جمله ی جذابی سبب توجه هر بیننده ای خواهد شد. یا این جمله« نهارتو رایگان دریافت کن!». این جمله می تواند متعلق به یک رستوران باشد که برای محدوده ی کاری خود این پیامک را ارسال کرده است. به یقین بسیاری از ما برای ناهار روزانه ی خود در محل کار، بار ها از رستوران غذا سفارش داده ایم. اما فرض کنید چنین امتیاز جذابی را به همراه لینک سفارش آنلاین برای شما در ساعت ۱۱ ظهر ارسال کنند. متن پیامک تبلیغاتی باید مخاطب را جذب خود کند. مطمئنا وسوسه می شوید و از هزینه ی اضافی برای پیک شما کاسته می شود. یا جمله ای تبلیغاتی برای فروشگاه ساعت مچی که می گوید: «زمان برای شما می ایستد! از بیستم تا بیست و هشتم تیر ماه فروش ساعت های مچی با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصد!». به شخصه اگر نیازی به ساعت هم نداشته باشم به این وب سایت سر خواهم زد. با نگاهی به متن پیامک های تبلیغاتی موفق متوجه خواهید شد که ایجاد نوعی کشش در مخاطب نیاز است. این کشش برای بسیاری یک کاهش هزینه خواهد بود. برای بسیاری کاهش زمان و برای برخی تنها رفع یک نیاز جدی است. با شناخت درست مخاطب خود باید متنی را برای او ارسال کنید که جذابیت و گیرایی کافی داشته باشد.

یک ساختار مناسب طراحی کنید

بهتر است از یک ساختار اصولی پیروی کنید. ساختاری که برای متن پیامک تبلیغاتی پیشنهاد می کنیم باید با اطلاعات کامل طراحی شود. اما این اطلاعات باید خلاء هم داشته باشد تا مخاطب کنجکاو شود. این متن خاص در ابتدا مخاطب را وارد شوک می کند. او را میخکوب می کند و تنها کاری که مخاطب انجام می دهد ادامه ی مطالعه است. سپس اطلاعات جزئی را به او بدهید و در انتها راه های دسترسی مانند آدرس، لینک و شماره ی تماس. دقیق تر بگوئیم یک متن پیامک تبلیغاتی باید از این ۳ مرحله پیروی کند.:

  1. در ابتدا مخاطب را با یک جمله ی شعاری خاص و جذاب روبرو کند.
  2. شعار ابتدایی تاثیر خود را گذاشته است بنابراین حالا اطلاعات را به او بدهد.
  3. او را تشنه از لب چشمه بازگرداند و در انتهای متن پیامک تبلیغاتی راه های دسترسی را ذکر کند.

۴ نکته ی مهم در طراحی پیام تبلیغاتی

  1. سعی کنید ساده و صمیمی بنویسید، از شرح پیچیدگی ها و کلمات تخصصی پرهیز کنید.
  2. اگر پیامک را برای مشتریان خود ارسال می کنید حتما نام او را در ابتدا ذکر کنید و فضای دوستانه ایجاد کنید.
  3. حتما قسمت مهم متن را با علائم نگارشی مشخص کنید و از ستاره یا پرانتز استفاده کنید. این گونه علائم به راحتی توجه مخاطب را به جمله یا کلمه ی دلخواه شما جذب می کند.
  4. پیامک ها را به صورت هدفمند و برای مخاطب مناسب ارسال کنید. برای نمونه همان پیامک ناهارتو رایگان دریافت کن، اگر رستوران شما در جنوب تهران است برای محدوده ی شرق تهران پیامک را ارسال نکنید.

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.