مناسب ترین سامانه ارسال SMS

 مناسب ترین سامانه ارسال SMS

بهترین سامانه ارسال SMS

برای انتخاب بهترین ارائه دهنده سامانه ارسال اس ام اس(SMS) باید به موارد بسیاری توجه کنید تا هزینه و وقت شما هدر نرود. برای انتخاب یک سامانه ارسال اس ام اس قبل از خرید باید پاسخ چند سوال را بدانید.

۱- هزینه ارسال SMS

هزینه سامانه ارسال SMS یکی از خدمات مهم است که شما باید ان را بدانید. شرکت های خدمات پیام کوتاه از نظر هزینه سامانه محاسباتی هر پیامک به دو دسته تقسیم می شوند

براساس اعتبار: کاربر پنل کاربری خود را شارژ می کند و با ارسال هر پیامک مبلغی از شارژ وی کم می شود.

براساس تعداد پیام کوتاه: کاربر تعدادی پیام کوتاه خریداری میکند با ارسال هر SMS یک واحد از اعتبار وی کسر می گردد. فرضا کاربری ۱۰۰۰ پیام کوتاه خریداری می کند که با ارسال هر پیام ۱ واحد از تعداد SMS خریداری شده کسر می شود.

هزینه های بلند مدت در سیستم های اعتباری ارزان تر از زمانی است که هزینه ها بر اساس تعداد پیام کوتاه محاسبه می شود.

۲- هزینه های جانبی دیگر

بعضی از شرکت های ارائه دهنده سامانه ارسال SMS ،بخشی از هزینه های مربوط به خدماتی که به شما می دهند را پنهان می کنند تا سرویس های سامانه آن ها ارزان تر بنظر برسد. مواردی از مثل هزینه های تنظیمات، پشتیبانی، حتما قبل از خرید مطمئن شوید هزینه های جانبی دیگری وجود ندارد.

۳- تاریخ انقضاء پیامک های خریداری شده

بعضی شرکت ها اعتبار خریداری شده توسط شما، اگر در یک دوره زمانی مشخص (مثلا ۳ ماه) مورد استفاده قرار نگیرد باطل می کنند. بهتر است شرکتی را برای خدمات پیامکی انتخاب کنید تا چنین محدودیت هایی نداشته باشد.

ادامه مطلب
نحوه ارسال لینک در پیامک چگونه است؟

 

مناسب ترین سامانه ارسال SMS

 

۴- گستردگی پوشش شبکه

در نگاه اول ممکن است این مورد مهم نباشد اما یکی از مهم ترین موارد در انتخاب یک شرکت خدمات پیامکی همین مورد است که پوشش شبکه ای شرکت چگونه است، چون این امکان وجود دارد که شرکت مورد نظر نتواند پیام های شما را به موبایل مقصد و یا اپراتورهای تلفن همراه تحویل دهد. شما حتما بررسی کنید که ارائه دهنده خدمات قادر به ارسال پیامک انبوه به همه اپراتورهای مورد نیاز شما باشد.

۵- آیا قابلیت مدیریت و گزارش گیری وجود دارد؟

بیشتر ارائه کنندگان خدمات پیامکی یک سیستم مدیریت اشتراک مبتنی بر اینترنت (تحت وب) فراهم می کنند که عملکرد های عمده آن ها، مانند بررسی تعداد پیام کوتاه یا اعتبار باقی مانده و قابلیت خرید آنلاین اعتبار و … کمابیش مشابه هستند. شرکت های ممتاز سیستم گزارش گیری را ارائه می دهند که یادگیری و استفاده از آن ساده است و کاربران را از طریق یک فرایند نظام مند راهنمایی می کند. این خصوصیات به کاربران کمک می کند تا کارآمدتر بوده و اشتباهات کمتری داشته باشند.

۶- آیا شرکت ارائه دهنده قابلیت دریافت پیامک دارد؟

بیشتر شرکت های خدمات دهنده پیام رسانی یکطرفه – یعنی توانایی پنل ارسال پیامک – را دارند، اما شرکت ها خدمات دریافت پیامک را که به کاربران اجازه دریافت SMS را می دهد ارائه نمی کنند ،چون این حالت از نظر فنی مشکل تر است. اگر شما نیاز به سیستم پیام رسانی دوطرفه دارید (ارسال و دریافت پیام کوتاه) مطمئن شوید که شرکت مورد نظر شما این قابلیت را دارد.

ادامه مطلب
چگونه پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنیم؟

۷- خدمات پشتیبانی چقدر معتبر است؟

یک شرکت ارائه کنندۀ خوب خدمات سامانه ارسال SMS باید یک گروه پشتیبانی قوی و قدرتمندی داشته باشد که درک کاملی از سیستم خود داشته باشند. اعضای گروه پشتیبانی باید قادر به پاسخگویی به انواع سئوالات و اشکالات را داشته باشد و بتوانند این مشکلات را حل نمایند. کیفیت خدمات پشتیبانی انعکاس دهندۀ کیفیت سایر خدمات شرکت است، و خریداران می بایست قبل از خرید هم پشتیبانی تلفنی و هم ایمیل شرکت ارائه دهنده را کنترل و تست نمایند.

 

 

اگر به دنبال یک سامانه پیامکی اقتصادی و با امکانات کامل مناسب تمام مشاغل و افراد جامعه هستید از صفحه امکانات و تعرفه های نوران اس ام اس بازدید کنید.

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.