” جهت استفاده از پنل اس ام اس نیاز به بارگزاری مدارک زیر در سامانه می‌باشد  “

افراد حقیقی

  • کپی کارت ملی صاحب پنل.
  • قبض تلفن‌همراه یا تلفن ثابت و یا سند تلفن یا تلفن‌همراه صاحب پنل
  • درصورت نداشتن قبض /قبض فرد درجه‌یک خانواده نیز قابل‌قبول می‌باشد( اگر همسر و یا مادر باشند، کپی صفحه دوم شناسنامه الزامی است.).
  • مجوز به صورت معمول تایید شده و زمان ارسال پیامک مجوز بررسی خواهد شد (در نظر داشته باشید تایید مجوز در قسمت ارسال مدارک به معنی پذیرفتن آن مجوز نمی‌باشد.)

شرکت‌ های حقوقی

  • کپی کارت ملی مدیرعامل
  • کپی قبض تلفن همراه مدیرعامل و یا تلفن ثابت شرکت
  • آخرین روزنامه‌رسمی شرکت (صاحب امضا در آن مشخص باشد.)

سازمان‌ های دولتی

  • نامه معرفی‌ نماینده‌ای که جهت استفاده از پنل مشخص می‌شود.
  • مدرک مربوط به سازمان مربوطه

موارد مهم در قوانین پنل

  • خریدار باید به سن قانونی رسیده باشد.
  • درصورتی‌که مدارک کامل نباشد امکان داشتن خط در پنل وجود ندارد.
  • جهت تمدید پنل کاربری نیاز به پرداخت ۴۰ درصد هزینه اصلی و در صورت خرید پنل نمایندگی پرداخت ۶۰% هزینه اولیه سامانه می‌باشد.
  • مالیات بر ارزش‌افزوده به تعرفه‌ها اضافه می‌گردد.
  • در صورت فسخ پنل کمتر از ۱ ماه ۲۰ % مبلغ کسر و مابقی بازگشت داده می‌شود. و در صورت تعداد ماه‌های بیشتر بنا به صلاحدید شرکت هزینه مشخص می‌گردد.
  • به دلیل اینکه شارژ خریداری‌شده به پیامک تبدیل می‌شود امکان بازگشت شارژ وجود ندارد.
  • درصورتی‌که درخواست تغییر پنل را داشته باشید، هزینه برخی از خطوط هدیه محاسبه می‌گردد.

     

فیلترینگ – FILTRATION

  • زمانی که متنی ارسال می‌نمایید و علامت فیلتر نشان می‌دهد کمی صبر نموده و دوباره متن را ارسال فرمایید، در صورت نشان دادن مجدد پیغام از طریق قسمت تیکت(پشتیبانی) متن را اعلام بفرمایید و منتظر پاسخ همکاران باشید.
  • درصورتی‌که متن فیلتر نیاز به مجوز داشته باشد لطفاً ابتدا مجوز را آپلود نموده و سپس اقدام به ارسال پیامک نمایید.

خدماتی شدن

  • شرایط خطوط خدماتی را مطالعه نمایید.
  • درصورتی‌که مایل به تغییر خط خود از تبلیغاتی به خدماتی هستید می‌توانید از قسمت تنظیمات – ماژول خط خدماتی سامانه مدارک درخواست شده از شرایط خطوط خدماتی را بارگزاری نمایید.
  • در صورت تایید مدارک در ماژول خدماتی، اصل مدارک آپلود شده را ارسال نموده، پس از دریافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتی شدن قرار می‌گیرد.
  • در نظر داشته باشید خدماتی شدن خطوط با تایید ارتباطات سیار بوده و زمان خدماتی شدن نیز مشخص نمی‌باشد.

نحوه ارسال

  • ارسال‌هایی در خصوص ملک ، اعلام موارد خاص شرکتی از شماره اختصاصی استفاده نمایید.
  • کلیه پیامک‌ها در خصوص پیراپزشکی ، دارویی ، آرایشی – بهداشتی ، ترک اعتیاد و… بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پیامک‌های حوزه پزشکی بدون مجوز از سازمان نظام پزشکی کشور (تبلیغات پیامکی) ممنوع می‌باشد.
  • کلیه پیامک‌ها با محتوای غیراخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی ، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتورها ( همراه اول و ایرانسل ) ، و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد باعث مسدود شدن پنل خواهد شد.
  • ارسال پیامک از طریق پنل جهت تبلیغات بوده و از ارسال‌های شخصی خووداری نمایید.
  • ارسال هرگونه تشییع‌جنازه از خط اختصاصی صورت می‌گیرد.
  • اعلام قرعه‌کشی و برنده نیاز به نامه رسمی و پذیرفتن مسئولیت پیام را دارد.

تنظیم قرارداد

  • درصورتی‌که پنل مدیریتی باشد : پنل به نام مدیرعامل ثبت‌شده و قرارداد نیز به نام مدیرعامل می‌باشد و زمانی که قرارداد امضا می‌گردد نسخه دوم به همراه گواهی امضا مدیرعامل و کپی آخرین روزنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسمی صاحب امضا ارسال می‌شود.
  • هر کاربری که دارای پنل مدیریت می‌باشد موظف است مدارک کاربران خود را به‌صورت کامل آپلود نموده و پیام‌های کاربران را مانیتورینگ نماید( در صورت تخلف زیرکاربر ، مدارک کاربر اصلی به پلیس فتا اعلام می‌گردد).
  • در صورت داشتن تخلف تعهدنامه با امضا و اثرانگشت آپلود نموده و پس از بررسی پنل در صورت امکان پنل متخلف فعال می‌گردد(به‌صورت معمول پنل ۷ روز کاری غیرفعال می‌باشد).

موارد مهم

  • در صورت فسخ قرارداد کمتر از یک ماه ۲۰% مبلغ کسر و مابقی بازگشت داده می‌شود، و در صورت تعداد ماه‌های بیشتر بنا به صلاحدید شرکت هزینه مشخص می‌گردد.
  • به دلیل اینکه شارژ خریداری شده به پیامک تبدیل می‌شود امکان بازگشت شارژ‌وجود ندارد.

ارسال از طریق BTS

درصورتی‌که درخواست ارسال BTS ارسال از طریق دکل‌های ایرانسل را دارید (تاریخ فرم شما باید ۷۲ ساعت اداری قبل از ارسال گردد و تعداد پیامک درخواستی کمتر از ۵۰.۰۰۰ عدد پذیرفته نمی‌گردد. ) در نظر داشته باشید اپراتور هیچ گزارش و توضیحی مبنی بر ارسال شدن پیام‌های شما ارائه نمی‌دهد و فراپیامک مسئولیتی در ارسال شدن و یا نشدن پیامک‌ها نخواهد داشت.

“کاربر گرامی! لطفا متن زیر را با دقت مطالعه نمایید”

دقت نمایید کلیه پیامک های ارسالی شما تحت کنترل دقیق سیستم مانیتورینگ می باشد و از آنجایی که این سامانه جهت اطلاع رسانی، تبلیغات و موارد اینچنین طراحی شده، هرگونه پیامک با محتوای ذیل جرم محسوب شده و در صورت مشاهده، سریعا مراتب به صورت آنلاین به پلیس فتا گزارش خواهد شد و هیچ وجهی به کاربر عودت داده نمی گردد.

۱- کلیه پیامک ها با محتوای غیر اخلاقی، توهین، شوخی، جوک، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها (همراه اول و ایرانسل) و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد.

۲- کلیه پیامک ها در حوزه پزشکی، پیراپزشکی، دارویی، آرایشی – بهداشتی، ترک اعتیاد و … بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و نامه کتبی از سازمان نظام پزشکی کشور.

۳- ارائه تسهیلات و وام های بانکی، خرید و فروش فیش حج، تور های داخلی و خارجی بدون مجوز.

۴- هرگونه پیامک که با اصول و مبانی دین اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مغایرت داشته باشد.

۵- پیامک هایی که باعث تشویش اذهان عمومی گردد و به اخلاق حسنه حاکم بر جامعه آسیب رساند.

۶- پیامک هایی که با سیاستهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مغایرت داشته باشد.

۷- ارسال پیامک های جعلی از طرف شرکت ها و بانک ها با محتوای مشترک گرامی شما برنده …. شده اید و …

۸- ارسال هرگونه پیامک از طرف نهاد های دولتی و امنیتی مانند مخابرات، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و…

۹- تبلیغ وب سایت ها، سرویس ها و یا کالاهایی که بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشند.

۱۰- به دلیل فیلترینگ شدید مخابرات، کاربر موظف است قبل از ارسال پیام انبوه، یک بار به صورت تست، متن مورد نظر را بر روی گوشی همراه خود ارسال نموده و از رسیدن آن به گوشی اطمینان حاصل فرماید. در صورت فیلتر شدن پیام ها، این سامانه مسئولیتی بر عهده نمی گیرد.

۱۱- ارسال پیامک با محتوای فروش “زمین” در شمال کشور ممنوع بوده و در سایر نقاط، می بایست در متن پیامک، شماره ثابت ذکر گردد.

———————————-

بهتر است بدانید:

– روزانه بیش از ۳ پنل کاربری به دلیل رعایت نکردن موارد فوق توسط سیستم هوشمند مانیتورینگ مسدود می گردد.

– تمامی کاربران موظف هستند از طریق بخش ارسال مدارک، هویت خود را در سامانه احراز نمایند در غیر این صورت پنل آن ها مسدود خواهد شد.

– در صورت درخواست مقامات قضایی، مدیریت سامانه موظف است اطلاعات کاربر خاطی را تحویل دهد.

———————————-

رعایت موارد امنیتی:

۱- !بهترین مکان برای نگه داری از رمز عبور ذهن شما می باشد، لطفا این مسئله را جدی بگیرید
۲- رمز عبور خود را هر ۳۰ روز یک بار تغییر دهید.
۳- از افشا کردن رمز عبور خود اکیدا خودداری کنید. رمز عبور خود را یک عبارت ساده (مانند : تاریخ تولد، شماره شناسنامه یا کد ملی، شماره تلفن یا موبایل و …) قرار ندهید و حتما در انتخاب رمز عبور، به طور همزمان از اعداد و حروف و کاراکتر های گوناگون استفاده کنید .
۴- استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE) به طور کلی دارای نکات امنیتی بسیاری می باشد، در صورت استفاده از این مرورگر، پیامک های ارسالی چندین بار ارسال می شود و موارد مالی بسیاری برای شما به وجود می آید ، لطفا تحت هیچ شرایطی از این مرورگر استفاده نکنید.
۵- پس از اتمام کار با سامانه، حتما از طریق گزینه خروج، به صورت کامل از سامانه خارج شوید.
۶- در بخش خدمات هوشمند و در قسمت هشدار دهنده، می توانید گزینه اعلام ورود را انتخاب نمایید.

———————————-

نکات مورد توجه نمایندگان:

۱- تمامی کاربران خود را با تماس تلفنی و دریافت مدارک شناسایی کنید، موارد بسیاری رخ داده است که به دلیل تخلف کاربران و مشخص نبودن هویت کاربر، نماینده به دادگاه احضار شده است.
۲- مانیتور کردن پیامک های ارسالی و توجیه کاربران، از وظایف مهم نمایندگان می باشد.

———————————-

 * پذیرش موارد فوق در هنگام ثبت نام و رعایت آن در هنگام استفاده از سامانه بر تمام کاربران و نمایندگان ضروری می باشد و در صورت عدم رعایت آن، تمامی مسئولیت متوجه خود فرد خواهد بود. *

 

            ******

اطلاعیه ارسال پیامک تست:

همیشه قبل از ارسال پیامک انبوه، یک پیامک تستی به خطوط همراه اول و ایرانسل از همان سرشماره ارسال نمایید؛ درغیر این صورت مسئولیت نرسیدن پیامک های ارسالی برعهده ارسال کننده خواهد بود.

ضمنا پیامک های ارسالی این سامانه تحت کنترل دقیق هستند؛ ارسال هرگونه پیامک غیرمتعارف، نظیر شکایت، پزشکی، جوک، برنده شدن جایزه (هر نوعی؛ طرح هزاران لبخند یا از سوی اپراتورها و …) و دریافت اطلاعات بانکی یا مشخصات اشخاص، ارسال پیامک سیاسی (با مجوز یا بدون مجوز)، هرگونه پیامک غیراخلاقی و … ممنوع می باشد.

            ******

اطلاعیه بازگشت پیامک های ارسال نشده:

به استحضار می رساند، با توجه به حجم بالای ارسال پیامک، اعتبار پیامک های ارسال نشده (شماره های بلک لیست) از ۳۰ دقیقه تا حداکثر یک ساعت و نیم بعد از ارسال به صورت خودکار بازگشت داده شده و جزئیات آن در قسمت گزارشات ارسال و همچنین گزارشات مالی قابل مشاهده است.
ضمنا ارسال هایی که تا زمان فوق الذکر بازگشتی آن به صورت خودکار محاسبه نشده و هزینه آن عودت نگردیده است، تا حداکثر ۲۴ ساعت پس از ارسال، میزان آن مشخص و اعتبار آن به صورت سیستمی بازگشت داده خواهد شد.
در صورتی که تا زمان فوق الذکر بازگشت اعتبار انجام نشده بود، خواهشمند است از طریق تیکت پشتیبانی اعلام فرمایید.
شایان ذکر است اختلال در ارائه دلیوری از سمت اپراتورها بوده و واحد فنی تمامی تلاش خود را انجام می دهد تا دراین مواقع، دلیوری ها را تا حداکثر ۲۴ ساعت پس از ارسال مشخص کرده و اعتبار پیامک های ارسال نشده را به صورت سیستمی عودت نماید.

           ******

 

اطلاعیه لیست سیاه مخابراتی

جهت خارج شدن از لیست سیاه مخابرات (همراه اول) کافیست عدد ۲ را به ۸۹۹۹ ارسال نموده و یا با شماره ۹۹۹۰ تماس حاصل نمایید. جهت خروج از لیست سیاه ایرانسل نیز عدد ۱ را به ۵۰۰۵ ارسال نمایید.
 
 
 

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.