پاسخ سوالات مرتبط شما در رابطه با تعرفه و قیمت سامانه پیامک نمایندگی
برای شروع کار شما میتوانید بر اساس بستههای نوران اس ام اس این کار را انجام دهید، بهتر است برای سهولت کار با کلیک کردن بر روی دکمه همه؛ دسترسی کلیه بخش ها علامت دار کنید سپس بخش هایی که مورد نظر شماست غیر علامت دار کرده تا کاربر دسترسی نداشته باشد.
این کار کمی زمان بر است ولی یک بار برای همیشه انجام خواهد شد.
کاربر دمو یک کاربر عادی است که چند نکته باید در آن رعایت شود :
- دسترسی شارژ حساب اکیدا باید غیر فعال شود ، چرا که اگر یک نفر وارد سیستم شده و حساب را شارژ کند میتواند هر پیامکی ارسال کند
- شارژ حساب کاربر دمو همیشه باید ۰ باشد
- دسترسی تغییر رمز برای این کاربر باید غیر فعال باشد
- کاربر دمو نیازی به ارسال مدارک ندارد
- برای کاربر دمو خط اختصاصی خرید نفرمایید
بله ، اگر پنل نمایندگی تهیه کرده باشید و کاربران شما نیز از سایت شما پنل نمایندگی تهیه کرده باشند ، کاربران شما میتوانند زیرکاربر داشته باشند ، شماره اختصاصی به ایشان بدهند و دسترسی زیرکاربران را تنظیم کنند.
زمان ثبت و احراز هویت خط، حدود یک روز کاری است در صورتی که برای دریافت خط بسیار عجله دارید و بسیار ضروری است که خط را سریع تر دریافت کنید، پیشنهاد میکنیم تیکت ارسال نمایید ما سعی میکنیم در همان روز خط را به پنل شما اضافه نماییم.
در صورتی که شماره را در روز پنجشنبه پرداخت نمایید این زمان بالتبع افزایش خواهد یافت و به روز شنبه عصر یا یکشنبه موکول میگردد .
وارد بخش مدیریت و تنظیمات در پنل نمایندگی شده و گزینه درج خبر جدید را انتخاب کنید ، گزینه محل نمایش را “پاپ آپ” انتخاب نمایید تا پیام به صورت خودکار بر روی صفحه کاربرانتان باز شود
در صورت انتخاب گزینه “نمایش در صفحه نخست” در زیر نمودار و در صورت انتخاب “نمایش در همه صفحات” در بالای همه صفحات نمایش داده خواهد شد
نمایندگان میتوانند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) یا SubDomain از سامانه استفاده کنند ، کافیست ابتدا یک دامنه از یک شرکت معتبر ثبت دامنه تهیه کرده سپس DNS های دامنه خود را روی DNS های شرکت تنظیم نمایند (Ns1.ippanel.com و Ns2.ippanel.com) و یا اگر زیر دامنه باشد آن را روی آیپی سرور (۳۷.۱۳۰.۲۰۲.۱۸۸) شرکت تنظیم نمایید تا کاربران شما از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند ، دقت نمایید برای زیر دامنه نباید روی آیپی Redirect شود بلکه باید در بخش DNS Server یک A Record اضافه گردد .
نمایندگان محترم نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) نداشته و فضای نا محدود در اختیار ایشان قرار میگیرد .
نمایندگان میتوانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود(اعم ازمتن کپی رایت، اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و…) را در نرم افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند .
خیر تا زمان ۰ شدن اعتبار کاربر از شما هیچ شارژی کسر نمیشود ، ولی از زمان ۰ شدن پنل کاربر هر میزان شارژی که اضافه کنید از میزان شارژ شما کسر خواهد شد.
ممکن است شرکتی که شما در آن خدمات پیامک ارائه می کنید چندین کارمند داشته باشد که هر یک وظیفه ای را برعهده داشته باشد ، مثلا واحد مالی ، واحد فنی ، واحد فروش و…
شما میتوانید برای هر یک از این بخش ها یک همکار ایجاد کرده و دسترسی بخشی از سامانه را به این همکار بدهید
دقت بفرمایید هر کاری که همکاران شما در سامانه انجام میدهند از نظر ما توسط شما انجام شده است بنابراین در ایجاد همکار و سطوح دسترسی ایشان دقت لازم را بفرمایید.
بنده نماینده شما هستم ، بسته یکی از کاربران را تغییر دادم ولی تعرفه ایشان تغییری نکرد ، تغییر تعرفه در بخش ویرایش کاربر هم غیر فعال است راهنمایی کنید
بله کافیست وارد بخش تنظیمات > تنظیمات پیشفرض شده و شماره پیشفرض را تنظیم فرمایید
دقت بفرمایید در هنگام تخصیص شماره به کاربر یک گزینه به نام کلیدواژه وجود دارد ، اگر بخواهید یک شماره را به صورت اشتراکی به چند نفر ارائه نمایید کلیدواژه را پر بفرمایید ، در صورتی که بخواهید شماره را به صورت اختصاصی برای یک کاربر تخصیص دهید تا هم ارسال داشته باشد هم دریافت گزینه کلیدواژه را خالی بگذارید .
همچنین هنگامی که یک شماره را با کلیدواژه به چند نفر اختصاص میدهید مخاطبین با قرار دادن این کلیدواژه در ابتدا متن پیامکشان و ارسال به شماره ، پیامک وارد پنل کاربر مورد نظر خواهد شد .
اگر شماره را بدون کلیدواژه تخصیص داده اید و از اینکه این شماره ارسال دارد مطئمن هستید و بازهم دریافت فعال نیست با بخش پشتیبانی سامانه تماس حاصل نمایید
بله ، تمامی آپدیت هایی که در سامانه صورت میگیرد رایگان است در حقیقت ما تمام زیر ساخت ها را برای انجام فرایند بازاریابی و جذب مشتری توسط شما انجام میدهیم تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای به کسب درامد اینترنتی از طریق فروش پنل نمایندگی پیامک اقدام نمایید.
در صورت ارسال چنین پیامکی پنل کاربر مسدود می شود و بنا بر صلاحدید اپراتور و میبد پیامک فعال و یا غیر فعال میگردد. در صورت تکرار شدن چنین پیامک هایی به نماینده هشدار داده خواهد شد و بعد از ۳ هشدار پنل نماینده برای ۳ روز غیر فعال شده و در صورت تکرار مجدد به مدت ۱ هفته و در صورت تکرار مجددا پنل نمایندگی به حالت تعلیق در می آید . بنابراین در مانیتورینگ پیامک ها دقت لازم را بعمل آورید.
بله شما میتوانید از طریق پنل نمایندگی بخش ثبت نام آنلاین خود را به صورت رایگان فعال نمایید
بله در هنگام ویرایش کاربر گزینه “نمایش گزارش تحویل” را علامتدار نمایید.
دلیل بروز این خطا این است که احتمالا یکی از ضرایب یا قیمت تعرفه های وارد شده کمتر از تعرفه های خودتان است ، به ضرایب و قیمت های نمایش داده شده در جدول کرم رنگ بالا دقت بفرمایید به ویژه ضریب ایرانسل برای اوپراتور ۱۰۰۰ مثلا اگر ضریب ایرانسل برای شما ۱٫۳ در نظر گرفته شده شما نیز نباید این ضریب را کمتر در نظر بگیرید
شما بازه ها را درست و بر اساس پلکانی تعریف کنید (طبق راهنمای پنل نمایندگی) ، سپس در هنگام ایجاد بسته یا تعریف کاربر تیک تعرفه ثابت را بزنید تا تعرفه دلخواه برای کاربر ثابت شود
وارد پنل پیامک در سایت فراز اساماس شوید، در بالای صفحه گزینه “پروفایل” را کلیک نموده تا تعرفه فعال خود را مشاهده نمایید ، در این بخش ملاحظه میکنید که تعرفه ارسال از خطوط ۱۰۰۰ با خطوط دیگر (مانند ۳۰۰۰ ،۲۰۰۰ ، ۵۰۰۰) متفاوت است، بنابراین در هنگام ارسال دقت نمایید با کدام خط پیامک را ارسال میکنید اما تمام تعرفههای درج شده در صفحه خرید پنل اس ام اس بر اساس اپراتور ۵۰۰۰ بوده و تمام قیمتهای ارسال پیامک با قیمتهای درج شده در صفحه خرید سامانه پیامک برابر میباشد.
نکته آخر اینکه دقت نمایید که در هنگام ارسال پیامک شما چند بخش بوده است، اگر شما یک پیامک ۳ بخشی ارسال نمایید هزینه ارسال شما ۳ برابر خواهد شد.
استاندارد پیامک ۱ بخشی برای حروف فارسی ۷۰ حرف و برای حروف لاتین ۱۶۰ حرف می باشد، در صورتی که تعدا حروف بیشتر از این تعداد شود تعداد بخش ها به تناسب افزایش مییابد .
پیامکهای ارسال نشده را باید به دو گروه تقسیم کرد، پیامک هایی که به هر نحوی ارسال نشدهاند و پیامکهایی که ارسال شدهاند ولی Deliver نشدهاند .
مثلا اگر یک شماره موبایل غلط باشد یا برای مدت زیادی خاموش باشد، یا از طرف مخابرات به درخواست خودش دریافت پیامکش مسدود شده باشد یا به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود، هزینه باز خواهد گشت ولی در مواردی هم ممکن است پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکلات آنتن مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد؛ این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نخواهد شد به طبع شرکت هم قادر به بازگشت چنین هزینهای نخواهد بود.
بر روی هر پنل اس ام اس ممکن است چند شماره عمومی (اشتراکی) و یک یا چند شماره اختصاصی در اختیار شما قرار داده شده باشد ، باید دقت بفرمایید که فقط شماره های اختصاصی هستند که دریافت دارند.
در صورتی که هیچ یک از شمارههای شما اختصاصی نیستند، میتوانید یک یا چند شماره اختصاصی دلخواه جهت ارسال و دریافت پیامک خریداری نمایید. (به بخش عملیات حساب> خرید شماره مراجعه نمایید)
کار منشی پیامک این است که در صورتی که یک پیامک به سامانه ارسال شد عینا متنی که شما تعیین کردهاید بدون هیچ شرطی برای مخاطب ارسال گردد، اگر میخواهید برای منشی شرط بگذارید یا آن را به گونه دلخواهی تنظیم کنید باید از بخش “تحلیل گر پیامک ” استفاده فرمایید.
خطوط عمومی خطوط معمولا رندی هستند که توسط ما از اوپراتور مربوطه خریداری شده و جهت رفاه حال کاربران بهصورت امانی در سامانه پیامک قرار داده شده است، از آنجایی که این خطوط به نام شرکت هستند و مسئولیت تمامی اس ام اسهای ارسالی که از این خطوط صورت میپذیرد مستقیما برعهده شرکت میباشد تمامی پیامکهای ارسالی از این خطوط قبل از ارسال باید توسط ما تایید شوند، بنابراین ما این خطوط را فقط در بخش ها ارسال منطقه ای، ارسال اس ام اس از طریق نقشه گوگل، ارسال پیامک به کد پستی و… قرار دادهایم چرا که این بخش ها توسط ما تایید میشوند.
قرارداد مخابرات برای ارائه شماره با تمامی اپراتور ها و شرکت ها به صورت سالیانه است، ولی از آنجایی که چند سال پیاپی بابت شماره ها هزینه ای دریافت نشده برخی شرکتهای پنل اس ام اس به اشتباه شمارهها را دائمی اعلام میکنند! در صورتی که مخابرات هزینهای بابت شماره اختصاصی دریافت درخواست کند، کاربر نیز موظف است این هزینه را پرداخت کند در غیر اینصورت از کاربر نیز هیچ هزینهای برای تمدید خطوط اختصاصی دریافت نخواهد شد.
خیر هیچ محدودیتی وجود ندارد، نرم افزار سامانه پیامک قادر است تا ۵ میلیون پیامک را در یکبار ارسال نماید و در این مورد کامل تست شده است.
بله.خطوطی که خریداری می شوند در صورتی که هزینه مبدا و مقصد یکسان باشد با رضایت فراز اس ام اس، امکان پذیر است. بدیهی است که انتقال خطوط رایگان و هدیه به پنل اس ام اس دیگر امکان پذیر نمیباشد و تنها امکان استفاده از خط هدیه در سامانه پیامکی فراز اساماس وجود دارد.
خرید و فعال سازی پنل نمایندگی
قصد کسب درامد از اینترنت دارید؟ همین امروز کسب و کار اینترنتی را آغاز نمایید؟