راز های فروش بیشتر از طریق تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی چگونه دریچه فروش شما خواهد بود

جهان نوین، وابسته به المان های نوین و منحصر به خود می‌باشد، استفاده از مزیت هایی که روش های تازه ی برندینگ و تبلیغات پیش روی ما قرار داده اند، در کنار تمام اتفاقات تازه یک ویژگی خاص دارند. آن ویژگی خاص ایجاد روابط اجتماعی آگاهانه و اصولی با مخاطبان است. بسیاری پرسیده اند که آیا تبلیغات پیامکی دریچه ای برای فروش خواهد بود؟ باید بگوئیم این سامانه به اندازه ای قابلیت دارد که برای شما مخاطب تازه جذب کند. این شیوه ی تبلیغات با استفاده از ارتباط آنلاین و هوشمند با افراد، اطلاعات و راه های دسترسی را در اختیار آن ها قرار می دهد.

حتما برایتان پیش آمده که پیامکی مبنی بر تخفیف ویژه برای خرید از وب سایت فروشگاهی دریافت کنید. حتما کد تخفیف استفاده از اپلیکیشن های پولی را دیده اید که ارسال شده اند. تا به حال پیش نیامده که از این تخفیف ها استفاده کنید؟ باید بگوئیم این شیوه ی نوین یکی از بهترین راه های ارائه ی تخفیف و یا خدمات ویژه به مخاطبان است. این‌گونه نه تنها مشتریان پیشین دوباره به چرخه فروش شما باز گشته اند، بلکه با تبلیغات هوشمند، مخاطب تازه یافته اید. تا انتهای این مقاله با ما در نوران اس ام اس همراه باشید.

 

چرا سامانه پنل پیامکی را برای افزایش فروش پیشنهاد می‌کنیم؟

دلایل ساده و ظریفی وجود دارند که این شیوه ی  تبلیغات و بازاریابی نوین را یکی از جذاب ترین ها می دانیم. نخست بگوئیم که این شیوه یکی از ارزان ترین انواع بازاریابی آنلاین است. با استفاده از بازاریابی پیامکی می توانید در ادامه بازاریابی ایمیلی را گسترش دهید. ارتباط مداوم و موثر با مخاطب، برند شما را توسعه می دهد و نام آن رادر محدوده ای مشخص و یا پراکنده منتشر می کند. راه های دسترسی و لینک هایی که در پیامک های انبوه استفاده می کنید، بازدید وب سایت شما را افزایش می دهد.

ادامه مطلب
شگفت انگیزترین روش های تبلیغ و فروش پیامکی

تبلیغات اس ام اسی دریچه ای به فروش است اما چرا؟ حتی اگر مخاطب پس از برخورد با پیامک و ورود به وب سایت خریدی نکند و به مخاطبان شما اضافه نشود، ارتباطی با شما دریافت کرده است. این ارتباط می تواند مخاطب فردای شما را بسازد. ویژگی هایی که پنل های پیامکی ارائه می دهند می تواند در صورت اسفاده ی اصولی و مناسب، مهم ترین نوع تبلیغات برند شما باشد. در ادامه به مهم ترین مزیت های پنل پیامکی خواهیم پرداخت. جهت آشنایی با پیامک های تخفیف دار مقاله لینک شده را مطالعه کنید.

۱۳ ویژگی مهم سامانه پنل پیامکی

  1. ارسال آنی و سریع پیامک های انبوه
  2. عدم محدودیت در ارسال پیامک های روزانه
  3. امکان ارائه لینک و آدرس شبکه های اجتماعی
  4. امکان ارسال پیامک های زمانبندی شده
  5. تبلیغات ارزان و موثر
  6. آمار بالای مشاهده تبلیغات پیامکی
  7. نرخ تبدیل بسیار بالا
  8. مناسب برای کسب و کار های آنلاین
  9. شیوه ای آسان و بدون نیاز به تجهیزات و یا دانش خاص
  10. ارتباط سازگار و مستقیم با مخاطب
  11. امکان مکالمه ۲ طرفه و دریافت پیامک
  12. امکان برگزاری قرعه کشی، مسابقات و نظرسنجی
  13. دریافت گزارش های روزانه و پیگیری پیامک

 

آیا بازاریابی پیامکی فروش ما را افزایش می دهد؟‌

در پایخ به این سوال باید بگوئیم که بازاریابی پیامکی فروش شما را متحول خواهد نمود. بسیاری از برترین اپلیکیشن ها و منحصر ترین فروشگاه های اینترنی، با تبلیغات پیامکی فعالیت خود را شروع کرده اند. آیا تا به حال با کد تخفیف، کتاب صوتی یا آموزش زبان خارجی دریافت کرده اید؟ مطمئنا همه ی ما عاشق تخفیف هستیم و در صورتی که پیشنهاد ویژه ای دریافت کنیم، آن را رد نخواهیم کرد. بنابراین با استفاده از تبلیغات مناسب پیشنهادی به افراد دهید که نتوانند آن را رد کنند. قابلیت های گسترده ی پنل پیامکی حتما شمارا شگفت زده خواهند نمود. برخی از این قابلیت ها مانند ارسال پیامک انبوه بر اساس تفکیک افراد می تواند تا میزان بالایی در گسترش روند فروش به شما کمک کنند.

ادامه مطلب
تفاوت بازاریابی پیامکی و بازاریابی ایمیلی چیست؟

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.