خبرنامه پیامکی چیست و قابلیت های جذاب آن

خبرنامه پیامکی

خبرنامه پیامکی چیست؟

خبرنامه پیامکی چگونه می تواند سبب جذب دوباره ی مشتریان شود؟ آیا روشی وجود دارد تا همواره با مشتریان خود در ارتباط باشیم؟ آیا می توان به شیوه ای هدفمند مشتریان را از رخ داد ها، تخفیفات، محصولات تازه و جشنواره های تخفیف با خبر نمود؟ چگونه باید تغییر محل فروشگاه را به مشتریان همیشگی خود اطلاع دهیم؟ خبر نامه ی پیامکی شیوه ای مدرن برای تعامل با مخاطبان پیشین و همیشگی شما است. برای نمونه فرض کنید کافه ای را اداره می کنید که به محل دیگری نقل مکان می کند. چگونه با مشتریانی که ممکن است به سراغ شما بیایند و با کافه ای که دیگر نیست روبرو شوند ارتباط بگیریم؟

استفاده از مدرن ترین ابزار تعامل با مخاطبان، برای نمونه خبرنامه پیامکی می تواند این مشکلات را حل کند. در سامانه ی پنل اس ام اسی خود باشگاه مشتریان را راه اندازی کنید تا بتوانید به راحتی به ارزان ترین و سریع ترین شیوه ی ممکن با مخاطبان و مشتریان خود در ارتباط باشید. هم چنین برای حفظ تعامل خود با مشتریان می توانید از سیستم خبرنامه پیامکی استفاده کنید. ارسال اخبار و مطالب مفید برای آن ها می تواند شما را در ذهن آنان ماندگار سازد. تا انتهای این مقاله همراه ما در نوران اس ام اس بمانید. در این مقاله به بررسی خبرنامه پیامکی خواهیم پرداخت.

 

اما خبر نامه ی پیامکی چیست و چگونه است؟

بازاریابی نوین بر اساس تعامل با انسان ها و درگیر نمودن ذهن آن ها بنا شده است. برای آن که به راحتی بتوانید اطلاعات تازه ای را به دست مخاطب خود برسانید و یا او را از تازه ها باخبر سازید باید از خبرنامه پیامکی استفاده کنید. در واقع خبرنامه پیامکی سیستمی در پنل ارسال اس ام اس است که قابلیت های ویژه ای در اختیار شما قرار می دهد. در این سیستم شما می توانید لیست مخاطبان و یا مشتریانی که از شما خرید نموده اند را در آن وارد کنید.

فرض کنید فروشگاه کیف و کفش دارید و هر مشتری که از شما خرید می کند اطلاعات و شماره ی تلفن همراه را به شما می دهد. این شماره های تلفن را وارد لیست باشگاه مشتریان خود می کنید و یک خبرنامه پیامکی طراحی می کنید. به این ترتیب در هر زمانی که نیاز داشتید تا اطلاعات و یا رویداد های تازه را در اختیار مخاطب قرار دهید، به سراغ خبرنامه پیامکی و باشگاه مشتریان خود می روید. استفاده از سیستم باشگاه مشتریان بسیار ساده و ارزان است. این شیوه ی بازاریابی پیامکی مدرن و هدفمند سبب حفظ مشتریان و جذب آن برای دفعات متوالی خواهد شد.

 

چرا باید از خبرنامه پیامکی استفاده کنیم؟

  1. می توانید به راحتی به کاربران خود پیامک ارسال کنید و با آنان در ارتباط باشید.
  2. قابلیت دریافت گزارش و ردیابی پیامک ها وجود دارد.
  3. می توانید از خوانده شدن و یا نادیده گرفته شدن پیامک ها اطمینان حاصل کنید.
  4. روشی آسان و به صرفه برای ارسال متن به مخاطبان در حجم زیاد.
  5. تحلیل پروسه ی ارسال و واکنش مخاطب را بررسی خواهید نمود.
  6. مطالب ضروری، لینک های تازه، موضوعات مربوط به خود و اطلاعات را به راحتی در زمانی کوتاه برای مخاطب خود ارسال کنید.
  7. دسترسی فوق العاده بالای این سامانه.
  8. این شیوه از جذاب ترین راه های بازاریابی و جذب مشتریان است که به یقین به افزایش فروش منتهی خواهد شد.

 

نمونه هایی از خبرنامه های پیامکی

  • مشتری عزیز خرید دوم شما با ۱۰ درصد تخفیف تا پایان ماه.
  • کتاب «راه های نوین بازاریابی» تازه ترین محصول شهر کتاب شرق، برای سفارش وارد لینک شوید.
  • دوست عزیز شام بعدیتو رایگان برات ارسال می کنیم. ممنون که به ما اعتماد کردی.
  • چرا باید از شهر زیبای کیش دیدن کنیم؟ تور کیش برای عاشقان سفر، لینک مقاله.
  • و…

به همین ترتیب می توان مشتریان و کاربران را دوباره جذب نمود. برای نمونه شهر کتاب با دریافت شماره ی تلفن از مشتریان، عنوان کتاب های تازه را برای آنان ارسال می کند. و یا موسسه ی گردشگری برای مسافران خود تورهای تازه را به اشتراک می گذارد. هم چنین تخفیف در ارسال غذا برای مشتریان همیشگی شیوه ای بسیار جذاب است. اینگونه مشتریانی که از محصولات و خدمات شما راضی هستند می توانند این بار با تخفیف از شما خرید کنند. هم چنین از خبرنامه پیامکی برای ارسال اخبار روز و یا متن های مفید هم می توان استفاده نمود.

 

در استفاده از خبرنامه پیامکی به این نکات توجه کنید

  1. اگر اخبار و بخشی از مقاله ای را ارسال نموده اید حتما لینک منبع را هم ارسال کنید.
  2. زمان بندی مناسب داشته باشید و با توجه به اکثثریت جامعه ی هدف رفتار کنید.
  3. پیامک خود را در طول مناسب و تا جای ممکن کوتاه انتخاب کنید.
  4. به محتوا دقت کنید که مهم ترین عامل حفظ مخاطبان است.
  5. حتما راه های خرید آنلاین و سفارش را برای آن ها ارسال کنید.
  6. خدمات عضویت و لغو عضویت را برای مخاطب در نظر بگیرید.

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.