پیامک انبوه تبلیغاتی چیست؟

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

پنل پیامکی سامانه ای مدرن و شیوه ای نوین در تبلیغات هوشمند است. این سامانه ی تحت وب به کاربران اجازه ی ارسال پیامک انبوه به مخاطب را می دهد. پیامک های کوتاهی که حاوی متن تبلیغاتی و انواع محتوای دلخواه کاربر هستند با هزینه های بسیار مناسب ارسال می شوند. ارسال پیامک انبوه دوطرفه و دریافت پاسخ از مخاطبان یکی از بهترین راه های برقراری تعامل با مخاطبان برای هر کسب و کاری است. این سامانه ی اینترنتی امکان ارسال روزانه هزاران پیامک کوتاه را ایجاد نموده است. در سامانه پیامکی شما می توانید بی نهایت دفترچه ی شماره تلفن ایجاد کنید و به بانک شماره تلفن اپراتور ها دسترسی یابید. به این طریق تبلیغاتی هدفمند، سریع و ارزان را تجربه خواهید نمود. جذب مخاطبانی که با ویژگی های خاص و تفکیک های پنل پیامکی انتخاب نموده اید فرآیندی بسیار ساده است. اما چگونه پیامک انبوه ارسال کنیم؟ چگونه باید متن مورد نظر خود را بنویسیم؟ آیا شیوه های برقراری ارتباط در کسب و کار ها متفاوت هستند؟ بر چه اساسی باید پیامک انبوه ارسال کنیم؟ در این مقاله سعی داریم این سوال را بررسی کنیم که چگونه پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنیم؟

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

برای استفاده از سامانه پیامکی نوران اس ام اس با شماره های ۰۹۱۰۶۹۹۹۹۷۸ و ۰۲۱۹۱۳۰۴۲۴۱ تماس بگیرید.

 

چگونه پیامک انبوه تبلیغاتی بفرستیم؟

تبلیغات انبوه و هدفمند اولین عنصر برای موفقیت در بازار های اقتصادی گوناگون است. تبلیغات انبوه به شیوه های مدرن امروزی می تواند طیفی گسترده از مخاطبان و یا مشتریان را جذب کسب و کار شما کند. آیا به فکر تبلیغات انبوه و بدون محدودیت های محیطی و یا جغرافیایی هستید؟ باید بدانید که یکی از برترین و به صرفه ترین شیوه های موجود برای ارسال اطلاعات و آمار از کسب و کار شما پنل پیامکی است. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می تواند سبکی جهشی در بازاریابی معرفی شود. ارسال اس ام اس به مخاطبان بسیاری که در نقاط دور و نزدیک قرار دارند به راحتی سبب جذب آنان خواهد شد. این شیوه تبلیغات می تواند شما را از هر گونه محدودیتی که در انواع تبلیغات انبوه با آن ها روبرو هستید برهاند. پیام های تبلیغاتی و ارسال مدام آن ها به کاربران تلفن همراه شیوه ای آسان برای بازاریابی است. بازاریابی پیامکی به وسیله ارسال پیامک های تخفیف و لینک شبکه های اجتماعی بازاریابی نوین و ارزان است. سهولت استفاده از این روش سبب شده تا تمامی کسب و کار های کوچک و بزرگ از آن بهره ببرند.

ابعاد تجارت خود را با پیامک انبوه تبلیغاتی گسترش دهید

برای رشد کسب و کار خود نیاز دارید تا در بعدی دیگر با مخاطبان خود در ارتباط باشید. ارسال پیامک های انبوه که محتوای تبلیغاتی و جذاب داشته باشند یکی از بهترین راه ها است. برای پیشرفت در مسیر تجاری و اقتصادی خود نیاز به دسترسی به مخاطبان بی شماری دارید که به خدمات شما نیاز دارند. با استفاده از پنل اس ام اس می توانید تبلیغات خود را در گسترده ای نامحدود با هزینه ای به صرفه پیش ببرید. مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی به مخاطبان می تواند شما را شگفت زده کند. برای نمونه از سامانه ارسال پیامک انبوه نه تنها برای جذب مخاطبان خود استفاده می کنید، بلکه در ادامه تعاملی مستمر و هوشمند با آنان خواهید داشت. تعاملی سازگار با مخاطبان خود شکل دهید و به طور مداوم آن ها را از آخرین تغییرات و جشنواره های تخفیف مطلع سازید. اگر نیاز به روشی ساده و ارزان برای تبلیغات گسترده و نامحدود دارید، ارسال پیامک با استفاده از پنل پیامکی بهترین شیوه است. گسترش میزان استفاده از تلفن همراه در ایران و جهان یکی از عناصر موثر در موفقیت این شیوه است. هم چنین باید بدانید بیش از ۹۰ درصد از پیامک های تبلیغاتی توسط مخاطبان دیده می شود.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی به جامعه هدف

بهترین شیوه برای دسترسی به مخاطبانی که به احتمال بسیار بالا نیاز به محصول و یا خدمات شما دارند، پنل پیامکی است. اما چرا چنین است؟ آیا شما شناخت کافی از جامعه هدف کسب و کار خود دارید؟ سامانه ارسال پیامک انبوه این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از قابلیت های بی شمار تفکیک مخاطبان، بازاریابی هدفمند انجام دهید. برای نمونه شما فروشگاه کتاب های درسی و کنکوری خود را به تازگی افتتاح نموده اید. فرض کنید سیستم ارسال کتاب به نقاط مختلف را نیز راه اندازی کرده اید. به این شیوه می توانید با ارسال پیامکی گیرا و مناسب به مخاطبان بین ۱۷ تا ۳۰ سال، بازاریابی هدفمند خود را انجام دهید. این افراد می توانند بهترین مشتریان شما و مناسب ترین افراد برای ارسال پیامک باشند. در این پیامک تبلیغاتی لینک وب سایت فروش آنلاین و شبکه های مجازی خود را قرار دهید.

چرا پنل پیامکی ارسال اس ام اس انبوه را پیشنهاد می کنیم؟

  1. دسترسی به بانک شماره تلفن همراه اپراتور ها
  2. بروزرسانی سیستم تلفن همراه و دسترسی نامحدود
  3. هزینه خرید پنل پیامکی و ارسال پیامک بسیار مناسب است
  4. قابلیت اعمال تفکیک های ویژه مانند انتخاب پیش شماره و محدوده جغرافیایی
  5. قابلیت ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی به صنف خاص و مشاغل ویژه
  6. بازاریابی هوشمند و زمان بندی شده با قابلیت گزارش گیری
  7. سهولت در استفاده از سامانه ارسال پیامک
  8. راه اندازی کمپین تبلیغاتی

چگونه پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنیم؟

  • جامعه هدف خود را شناسایی کنید
  • دقیق باشید و بهترین متن را برای ارسال انتخاب کنید
  • متنی جذاب و خاص را که کپی و تکراری نباشد انتخاب کنید
  • بهترین زمان برای ارتباط با مخاطب خاص خود را بشناسید
  • زمان بندی داشته باشید و برای مخاطب مزاحمت ایجاد نکنید
  • بهترین راه های دسترسی به خود را برای مخاطب ذکر کنید
  • برای ایجاد هیجان و تحریک مخاطب به اقدام، ضرب العجل مشخص کنید
  • جشنواره ها و فستیوال های تخفیف طراحی کنید

چگونه می توانیم پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنیم؟

ساده ترین راه برای ارسال پیامک انبوه به مشتریان و یا برای جذب مشتریان تازه، استفاده از پنل پیامکی است. بهترین و ارزان ترین شیوه ممکن برای آن که یک متن را به هزاران نفر در یک زمان مشخص ارسال کنید این سامانه است. سامانه پیامک انبوه نیازی به مراجعه به مخابرات و یا دیگر دفاتر مربوطه ندارد. کافی است که از شرکت هایی که پنل پیامک انبوه به فروش می رسانند شما نیز پنل خود را خریداری نمائید. این پنل مانند نرم افزاری تحت وب است که در کامپیوتر شخصی شما و به وسیله ی یک مرورگر ساده قابل استفاده است. این پنل هزینه بسیار مناسبی دارد و کاربرد ها و موارد استفاده از آن فق العاده زیاد است. این سیستم مدرن رواج بسیاری در میان کسب و کار ها پیدا کرده و یکی از خاص ترین شیوه های ارتباط مستقیم با مخاطب محسوب می شود.

نگارش متن پیامک انبوه

متن پیامک شما محدودیت دارد و باید در همین تعداد کلماتی که در دسترس دارید منظور کامل خود را به مخاطب برسانید. متن پیامک شما باید جذاب، گیرا، نو و منحصر باشد. این متن باید با پرسونای شخصی و یا کمپانی شما هم خوانی داشته باشد. شخصی سازی شده باشد و از متن های مشابه در همان رده ی کسب و کار متفاوت باشد. شما با ارسال یک متن کوتاه می توانید احساسی در مخاطب ایجاد کنید که هزاران فیلم تبلیغاتی هم قادر به انتقال آن حس نیستند. مهم ترین نکات در ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی:

  • ۱۶۰ کاراکتر، از مهم ترین نکات در بازاریابی پیامکی این است که تا حد ممکن کوتاه باشد. شما تنها ۱۶۰ کاراکتر دارید بنابراین جمله ای بنویسید که کامل و جامع باشد و هدف اصلی را بیان کرده باشد.
  • محتوای کافی، متن ارسال شده باید هر آن چیزی که مخاطب نیاز دارد را در خود بگنجاند. برای مثال نوشته اید: اگه عاشق کیف های سنتی و دست دوز هستی ما قراره بهترین ها رو بهت معرفی کنیم و دیگر هیچ! باید در این پیامک لینک و آدرس شبکه ی اجتماعی را قرار دهید. وگرنه پل ارتباطی مناسبی برای مخاطب وجود ندارد.


ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به شماره تلفن های مختلف

شاید بپرسید از کجا باید به شماره تلفن افراد در مناطق مختلف و حتی شهر های مختلف دسترسی یابیم؟ ساده است چرا که هر پنل پیامکی به صورت طبقه بندی شده ای این شماره های تلفن را در خود دارد. این شماره ها طبق نیاز شما در اختیارتان قرار خواهند گرفت. بنابراین با خرید پنل پیامک انبوه می توانید به اپراتور های مختلف تلفن همراه در هر کجای کشور پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید. به این شیوه بازاریابی فوق العاده ی خود را پیش ببرید و مخاطبان خود را جذب کنید.


تفکیک های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

یکی از خاص ترین و محبوب ترین ویژگی های پنل پیامکی، تفکیک در هنگام ارسال متن پیامک است. به این شکل که شما می توانید بر اساس پارامتر های گوناگونی به افرادی که به احتمال قوی مخاطب شما خواهند بود پیام بفرستید. برای نمونه شما باشگاه ورزشی ویژه ی بانوان تاسیس نموده اید. بنابراین تفکیک جنسیتی و ارسال به بانوان را انتخاب می کنید. به این وسیله بازاریابی هدفمند نموده اید.


تفکیک های بیشتر پنل پیامکی:

  • ارسال پیامک بر اساس سن
  • ارسال پیامک انبوه بر اساس جنسیت
  • ارسال پیامک بر اساس محل زندگی به تفکیک استان، شهر و…
  • ارسال پیامک بر اساس اپراتور
  • ارسال بر اساس صنف شغلی
  • ارسال پیامک از طریق دکل بی تی اس، BTS
  • ارسال پیامک انبوه بر اساس کد پستی

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.