مزایای استفاده از نوبت دهی پیامکی

نوبت دهی پیامکی

نوبت دهی پیامکی چیست؟

در دنیای امروز مردم بیشتر دوست دارند از مزایای تکنولوژی در زندگی خودشان استفاده کنند و برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه از امکانات جدید کمک بگیرند. یکی از بهترین و هوشمندترین روش های نوبت دهی مراکز درمانی، نوبت دهی پیامکی می باشد. امروزه دیگر هر کسی یک گوشی موبایل دارد، درست است؟ این امکان از دسترس بودن گوشی‌های موبایل کمک می‌کند سامانه نوبت دهی پیامکی با قدرت و سادگی خود ممکن شود.

به ویژه اگر شما دارای کسب و کار (مثل بیمارستانها و مطب‌ها، بانک‌ها، آرایشگاه‌ها و …) هستید که نیاز به رزرو قبلی دارند، سامانه پیامکی نوران اس ام اس می‌تواند برایتان بسیار مفید باشد و به‌راحتی از طریق پیامک به مخاطبان خودتان نوبت بدهید.

ویژگی ها و مزایای نوبت دهی پیامکی

همان‌طور که گفته شد، مزیت اصلی نوبت دهی اس ام اسی در دسترس بودن آن برای هر کاربر یا مشتری است. ابزاری مثل ایمیل ممکن است توسط هر مخاطبی بررسی نشود، ولی پیامک توسط شخصی‌ترین وسیله هر مشتری یعنی موبایلش قابل رویت است.

علاوه‌ بر ویژگی های گفته شده از نوبت دهی پیامکی، این سیستم هم در زمان شما و هم زمان مشتریان شما صرفه‌جویی می کند و از اتلاف هزینه و ایجاد بی‌نظمی‌جلوگیری می کند. به کمک این همیار هوشمند دیگر خیالتان راحت باشد و در آرامش، خدمات را به مشتریان به بهترین نحو انجام بدهید.

چگونه از نوبت دهی پیامکی استفاده کنیم؟

این سرویس امکانات مختلف و قابل شخصی سازی ای دارد که در اینجا با بعضی از آن‌ها آشنا می‌شویم. به‌طور کلی برای استفاده از سرویس نوبت دهی پیامکی مسیر زیر را دنبال کنید :

  1. وارد سامانه شوید.
  2. وارد بخش امکانات پیشرفته شوید.
  3. با انتخاب گزینه نوبت دهی صفحه تنظیمات سرویس باز میشود.
  4. بر روی دکمه جدید کلیک کنید.

نوبت دهی پیامکی

با کلیک روی گزینه جدید می‌توانید سیستم نوبت دهی جدیدی ایجاد نمایید و بهتر است این را بدانید که شما می توانید به تعداد نامحدود سیستم نوبت دهی پیامکی ایجاد نمایید. همه امکانات مثل مدت زمان ویزیت برای هر مراجعه‌کننده، زمان شروع کار، زمان پایان کار و… در این قسمت قابل دسترسی است.

یک عنوان برای سیستم نوبت دهی خود انتخاب کنید بهتر است برای نوبت دهی بخش های مختلف عنوان های متفاوتی را قرار دهید. در بخش دریافت از، شماره‌ای که به مخاطب جهت ارسال پیامک معرفی می‌کنید را وارد نمایید.

کلیدواژه، کلمه ای است که مخاطب برای دریافت نوبت تعیین ارسال می‌کند، بهتر است که اگر برای درمانگاه از سیستم نوبت دهی پیامک استفاده می‌کنید از کلمه هایی مثل اسم پزشک،عدد یا نوع تخصص استفاده نمایید. مدت ویزیت، زمان شروع و پایان و… را در فیلدها مشخص نموده و در نهایت دکمه ثبت را بزنید.

پس از ثبت تغییرات نتیجه نهایی به صورت زیر خواهد بود ما کلمه کلیدی ” نوبت ” را به سامانه پیامک ارسال می‌کنیم؛ چون اولین نفری هستیم که در سامانه نوبت دهی برای وقت نوبت می‌گیرد اولین زمان شروع به کار یعنی ساعت ۱:۰۰ برای ما رزرو می شود.

اگر زمانی که مراجعه کننده در سیستم نوبت دهی پیامکی از طریق سامانه پیامک نوبت گرفت و مجددا کلید واژه ” نوبت ” را ارسال کنند متی که در زمان ساخت سیستم نوبت دهی در نظر گرفته بودیم برای فرستنده پیامک ارسال می‌شود و به کاربر اخطار می‌دهد.

نوبت دهی اس ام اس - نوبت دهی پیامک

گزارش گیری در سیستم نوبت دهی پیامکی

برای اینکه بتوانید به شماره موبایل افرادی که در سیستم نوبت دهی پیامکی ثبت‌نام کرده‌اند دسترسی داشته باشید با مراجعه به بخش امکانات پیشرفته > منشی عضویت با کلیک روی دکمه ذره‌بین می‌توانید لیست شماره موبایل‌هایی که در سیستم نوبت دهی ثبت‌نام کرده‌اند را مشاهده نمایید.

برخی از کاربردهای سیستم پیامک نوبت دهی با پیامک

  • امکان نوبت دهی اتوماتیک بر اساس تاریخ های خاص
  • امکان تعیین ساعت شروع و پایان در هر روز
  • امکان تعیین فاصله زمانی بین هر نوبت دهی
  • امکان تعیین تعداد نوبت و تعداد رزرو در هر روز
  • امکان تعیین و رزرو نوبت بر اساس میزان ساعات کاری

بعد از شیوع بیماری کرونا، اکثر مراکز درمانی که به نحوی با نوبت دهی سر و کار داشتند برای جلوگیری از تجمع افراد از سیستم نوبت دهی اس ام اسی (که در بالا توضیح داده شد) یا از سیستم نوبت دهی اینترنتی استفاده می کنند.

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.