چه نوع پیامک های تبلیغاتی موفق خواهند بود؟

چه نوع پیامک های تبلیغاتی موفق خواهند بود؟

پیامک تبلیغاتی موفق

شما سزاوار آن هستید که به یکی از جذاب ترین سامانه های هوشمند برای تبلیغات انبوه دسترسی داشته باشید. استفاده از پنل پیامکی برای ارسال انواع پیامک های تبلیغاتی شیوه ای نوین در جذب مخاطب و ارسال اطلاعات به مشتریان است. شیوه ای منحصر که ارتباط مستقیم و مناسبی را برای تعامل با کاربران شما ایجاد می کند. اما چه نوع پیامک تبلیغاتی موفق خواهد بود؟ چگونه پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنیم تا به موفقیت در جذب مخاطب دست یابیم؟ محتوای پیامک تبلیغاتی مهم ترین المان برای تاثیر بر مخاطب است.

گرچه نکات بسیاری مانند حجم پیامک، زمان بندی ارسال پیامک و ایجاد جذابیت های تبلیغاتی هم اهمیت دارند. اما آنچه سبب افزایش بازدید یک پیامک تبلیغاتی در حجمی گسترده می شود، بی شک محتوای پیامک خواهد بود. با اتصال به پنل پیامک انبوه امکانات فوق العاده ای مانند گزارش گیری لحظه ای، امکان تعامل دو طرفه با مخاطب، ارسال پیامک های صوتی و اتصال به بانک شماره تلفن اپراتور های مختلف خواهی داشت. تا انتهای این مقاله همراه ما در نوران اس م اس بمانید. در این مقاله به معرفی انواع پیامک های تبلیغاتی که با موفقیت رو به ور خواهند شد میپردازیم.

برای استفاده از سامانه پیامکی نوران اس ام اس با شماره های ۰۲۱۹۱۳۰۴۲۴۱ و ۰۹۱۰۶۹۹۹۹۷۸ تماس بگیرید.

نخست آنکه پیامک تبلیغاتی چیست و پنل پیامکی چه ویژگی هایی دارد؟

پنل پیامکی سامانه ای آنلاین است که به کمک مرور گر در هر سیستمی قابل اجرا است. با استفاده از این پنل می توانید در حجمی نامحدود برای مخاطبان خود و یا شماره تلفن های موجود در پنل، پیامک ارسال کنید. مهم ترین نوع پیامک های انبوه، پیامک های تبلیغاتی هستند. این نوع از محتوای تبلیغاتی برای جذب مخاطب توسط کسب و کار ها و کمپانی های گوناگون ارسال می شوند. امکانات شگفت انگیزی که پنل پیامکی در اختیار شما قرار می دهد حتما شما را به هیجان می آورند.

برای نمونه ارسال روزانه هزاران پیامک در حجمی مناسب که بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی ارسال می شوند. به جرات می توان گفت یکی از بهترین شیوه های تبلیغات گسترده در حال حاضر ارسال پیامک تبلیغاتی است. این شیوه بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. هم چنین با ارسال هدفمند و تفکیک مخاطبان، به راحتی به مخاطب مورد نظر خود پیامک تبلیغاتی ارسال خواهید نمود.

چه نوع پیامک تبلیغاتی موفق خواهد شد؟

پیامکی موفق است که بازدید و توجه کامل مخاطب، و در نهایت اقدام او را در پی داشته باشد. در حالت کلی ۲ نوع مخاطب برای خود تصور کنید. نوع اول به طور مستقیم به کالا یا محصولات شما نیاز دارد و بدون نیاز به انواع جذابیت های محتوا وارد وب سایت شما می شود. نوع دوم اما نیاز ضروری به آنچه شما ارائه می دهید ندارد بنابراین نیاز به نوعی گیرایی دارد. این گیرایی می تواند شامل ارائه سرویس به مخاطب باشد. برندسازی از شما می خواهد مخاطبان را به وب سایت خود بیاورید و آن ها را اغنا کنید. با ارائه خدماتی شگفت انگیر و منحصر می توانید همه مخاطبان را جذب کنید. اما چگونه؟ در ادامه مقاله همراه ما باشید تا به چگونگی این سوال بپردازیم.

چگونه تبلیغات موثر و موفق داشته باشیم؟

  1. جشنواره تخفیف برقرار کنید.
  2. کد تخفیف برای او ارسال کنید.
  3. با ارسال یک تاریخ چند روزه او را از ارسال رایگان با خبر کنید.
  4. فستیوال تخفیف برای خرید های بالای یک مبلغ مشخص راه اندازی کنید.
  5. به مخاطبان قدیمی پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و تعامل خود را حفظ کنید.
  6. مسابقات پیامکی برگزار کنید.
  7. جوایز ویژه برای مخاطبانی که اقدام به خرید می کنند در نظر بگیرید.

جشنواره تخفیف، کد تخفیف، فستیوال تخفیف

به متن های تبلیغاتی زیر توجه کنید؛

  • دوس داری گوشی همراه مورد علاقتو با ۱۰ درصد تخفیف بخری؟ اگه همین حالا اقدام به خرید کنی علاوه بر ارسال رایگان می تونی تخفیف هم بگیری.
  • از یکم اردیبهشت هر کتابیو دوس داری سفارش بده و با کد تخفیف زیر بین ۳۰ تا ۵۰ درصد تخفیف بگیر.
  • با عضویت در باشگاه هوادارن ما میتونی تا ابد با تخفیف ۸ درصدی گوشت و پروتئین بخری.
  • پنجم تا دهم فروردین با تخفیفات گسترده از ۱۰ درصد تا ۸۰ درصد از ما خرید کنید.

توجه کنید که با افزودن اطلاعات جزئی از فروشگاه اینترنتی خود جذابیت این متن ها بیش تر هم خواهد بود. تخفیفات می توانند بیش از هر چیزی برای مخاطب شما جذاب باشند. پس همین حالا پنل پیامکی خودتو سفارش بده و پیامک تبلیغاتی ارسال کن.

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.